gili trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Anne Duindam - WaarBenJij.nu gili trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Anne Duindam - WaarBenJij.nu

gili trawangan

Blijf op de hoogte en volg Anne

30 September 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Wat Een weekend zou zijn wordt ongeveer een week en misschien nog iets langer. Besloten om gelijk m'n 'open water diver ' course te doen. Cursus van 3 dagen waarin je leerst zelfstandig (met altijd een buddy) te duiken tot 18 meter. Het eiland is erg mooi, toeristisch maar tegelijk wel relax. De cursus is een hoop informatie maar wel erg leuk. Morgen de laatste dag, dan als het goed is geslaagd aan het eind van de dag. Omdat het zo gaaf is beginnen we donderdag met bijna dezelfde groep waarschijnlijk aan de advanced course. Duiken tot 30 meter en nog meer nieuwe skills. Aisha is ondertussen aan het kijken voor een nieuwe verblijfplek op lombok. Want we moeten vrijdag de kokosan uit. Rond het weekend zal je jullie verder ooopdehoogte brengen over mijn duikcursus en hoe het is gegaan :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gili Trawangan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 December 2014

Singapore, lombok, flores, gili trawangan

15 November 2014

Nieuw Zeeland here I am

31 Oktober 2014

Hiking mt. Rinjani

31 Oktober 2014

Hiking mt. Rinjani

15 Oktober 2014

Sasak village en back to gili T
Anne

hier zal ik mijn ervaringen en belevingen tijdens mij naar Indonesië delen dmv wat reisverslagjes en foto's!!

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 6046

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: